ارزان‌ترین قیمت تشک مسافرتی عمده

اگر به دنبال تشک مسافرتی عمده با ارزان‌ترین قیمت می¬گردید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از هرگونه خریدی، حتماً از فروشگاه‌های اینترنتی بازدید کرده و لیست قیمت‌ها و همچنین تنوع کالاهای آن‌ها را مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

تشک مسافرتی عمده

شناخت انواع تشک‌ها

زمانی که تصمیم می‌گیرید به خرید تشک اقدام کنید، با تنوع بسیار زیاد این محصول مواجه می‌شوید و به همین دلیل قبل از اقدام به خرید تشک، لازم است حتماً با انواع تشک کمی آشنا شوید. در این بخش انواع تشک را به شما معرفی می‌کنیم:

  • تشک مسافرتی
  • تشک طبی
  • تشک فنری
  • تشک بادی
  • تشک آبی

ما در این میان می‌خواهیم شما را با تشک‌های مسافرتی که برای سفرها و همچنین میزبانی از مهمان‌ها مناسب است و دارای مزایای زیادی نسبت به سایر انواع تشک هست، آشنا کنیم.

تشک مسافرتی عمده

معرفی تشک‌های مسافرتی

تشک مسافرتی نوعی از تشک است که به نسبت سایر انواع تشک‌ها، حجم بسیار کمتری اشغال می‌کند و همچنین وزن آن به دلیل کاهش حجم و متریال استفاده شده در آن، بسیار کاهش یافته است و از سوی دیگر قیمت تشک مسافرتی بسیار مقرون به صرفه تر از سایر انواع تشک‌ها می‌باشد.
تشک‌های مسافرتی قابل شستشوی سریع بوده و پس از شستشو وزن زیادی به خود نمی‌گیرد به سرعت نیز خشک می‌شود و از این رو در سال‌های اخیر با استقبال زیادی از سوی مشتریان روبرو شده و همین امر سبب تولید تشک مسافرتی عمده با ارزان‌ترین قیمت از سوی کارگاه‌های مختلف گردیده است.

تشک مسافرتی عمده

تشک مسافرتی عمده

همان‌طور که اشاره شد تولید تشک مسافرتی عمده در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است و هم اکنون شهرهای بزرگی همچون شیراز، مشهد، اصفهان و کرمانشاه جزء قطب‌های تولید تشک مسافرتی به صورت عمده می‌باشند. مزیت تولید به صورت عمده این است که از یک سو برای کارگاه‌ها به صرفه بوده و سود ده می‌باشد و از دیگر سو قیمت تولید را پایین آورده و برای مصرف کننده نیز به صرفه تر خواهد بود.
ارزان‌ترین قیمت تشک مسافرتی عمده را می‌توان با کمی جستجو در فروشگاه‌های اینترنتی، به سادگی یافت و اقدام به خرید عمده‌ی این محصول نمود.

تشک مسافرتی عمده

متریال مورد استفاده در تشک‌های مسافرتی

تشک‌های مسافرتی بخصوص برای کسانی در سفرها، نوزاد یا کودک به همراه خود دارند، یکی از لوازم ضروری سفر به‌حساب می‌آید و لازم است بدانید تشک‌های مسافرتی وزن کمی دارند و از الیاف نرم و سبک تهیه می‌شوند تا به‌راحتی قابل حمل و نقل باشند که از نمونه الیاف مورد استفاده در آن‌ها می‌توان به هالو، لایکو و پشم شیشه اشاره نمود.
همچنین نوع پارچه مورد استفاده در سطح تشک‌ها ضد رطوبت و تعریق بوده و برای مکان‌های پر رطوبت همچون ویلاهای شمال کشور قابل استفاده است.

تماس با ما