نرخ انواع تشک مسافرتی نوزاد

نرخ انواع تشک مسافرتی نوزاد در سایت تشک !

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

آیا از نرخ انواع تشک مسافرتی نوزاد در ایران خبر دارید؟

به طور متوسط هر نوزاد شبانه روز 18 ساعت می خوابد .و در این  مدت آرامش و راحتی وی بسیار مهم  و حایز اهمیت می باشد.خواب نوزاد جز مهم ترین عامل رشد و شکل گیری عادت های خواب و شخصیتی می باشد.نوزادی که بتواند در جای مناسب  و با آرامش تمام مدت خواب خود را بگذراند  به خوبی رشد می کند و شخصیت آرام و صبوری خواهد داشت.

باید برای نوزاد ها بهترین تشک و کالا ی خواب مناسب را انتخاب و خریداری نمایید.کودکان علاوه بر تشک های معمولی حتما به تشک مسافرتی نیازمند می باشندوچون آن ها در هر زمان و مکان مانند مسافرت و حتی مهممانی ها به خواب احتیاج دارند و باید شرایط مناسب برای خواب آن ها فراهم شود.

ویژگی تشک مناسب برای نوزادان

  1. سبک و بسیار راحت
  2. دارای تهویه مناسب
  3. دارای الیاف مناسب و طبیعی و بداشتی
  4. دارای روکش و پارچه های نرم ومرغوب
  5. مناسب با پوست لطیف آن ها
  6. ضد حساسیت و آلرژی
  7. ضد رطوبت و تعریق
  8. دارای ابعاد مناسب
  9. قابل شست و شو
  10. طرح های کودکانه و زیبا

نرخ انواع تشک مسافرتی

شما می توانید علاوه بر نرخ انواع تشک مسافرتی نوزاد از نرخ و شرایط فروش دیگر تشک های مسافرتی بزرگسالان نیز دیدن فرمایید و از تنوع و کیفیت آن ها لذت ببرید. ما بهترین و جدید ترن تشک های مسافرتی را با طرح ها و رنگ های بسیار شیک و زیبا بصورت عمده و خرده در تمام شهر های ایران عرضه می نماییم.این تشک ها از الیاف و پارچه های مرغوب تولید شده اند و طراحی آن ها توسط افراد مبتکر و ماهر انجام شده است. .که بسیار مناسب و راحت است. وبا قیمت بسیار نازل و مناسب عرضه می شود.و خوابی آرام و خوب را به فرزند دلبند شما هدیه می دهد.

منبع:toshaki.ir

 

 

 

تماس با ما