مرکز خرید انواع تشک مسافرتی گلبافت

مرکز خرید انواع تشک مسافرتی گلبافت در سایت تشک مسافرتی !

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

آیا  با مرکز خرید انواع تشک مسافرتی گلبافت آشنایی دارید؟

امروزه کسی را نمی یابید که با نمحصولات و کالای خواب گلبافت آشنایی نداشته باشد.این برند معروف و محبوب بهترین کالا های خواب از جمله تشک ،پتو،پتوها و تشک های مسافرتی را در تمام ایران عرضه می کند.

مرکز خرید انواع تشک مسافرتی

گلبافت از بهترین عرضه کنندگان تشک مسافرتی می باشد و جز اولین عرضه کنندگان این  تشک هامی باشد.شما می توانید بهترین و جدید ترین مدل های تشک مسافرتی را که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند با قیمتی بسیار نازل بصورت عمده و خرده در هر جای ایران که می باشید از ما بخرید.

تشک مسافرتی چیست؟

این نوع تشک،تشکی بسیار سبک می باشد که هنگام تا کرده بسیار کم حجم بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می کند.و شما می توانید براحتی آن را با خود به همه جا ببرید.ضخامت کمی دارند و دارای بهترین مواد اولیه و الیاف و پارچه های ضد حساسیت و ضد رطوبت می باشند.

ویژگی های تشک خوب

  1. سبک
  2. ضخامت کم
  3. راحت و طبی
  4. ابعاد مناسب
  5. سختی و نرمی استاندارد
  6. دارای مواد اولیه مرغوب
  7. دارای پارچه ای از جنس نخ طبیعی و ضد حساسیت
  8. الیاف طبیعی و ضد حساسیت
  9. مواد اولیه ضد حشرات
  10. ضد تعریق و ضد رطوبت
  11. ضد آب
  12. تهویه مناسب

مرکز خرید انواع تشک مسافرتی

تشک های مسافرتی گلبافت تمام ویژگی های یک تشک مناسب و خوب را دارا می باشند.از جمله ویژگی های خوب تشک ها ضدآب بودن آن ها می باشد.شما می توانید تشک های مسافرتی ضد آب را سفارش دهید که دارای لایه رویه ضد آب با تهویه مناسب می باشد که مانبع از ورود آب به عمق تشک می شود.این تشک های ضدآّ برای مسافرت ها در دل طبیعت بسیار مناسب می باشند.و در صورت ریختن هر گونه شربت و یا مایع دیگر می توانید براحتی روکش آن را حدا کنید و بشویید.

منبع: toshaki.ir

تماس با ما